Intrebari frecvente

Modalitati de plata

Puteti opta pentru ORICARE din urmatoarele doua modalitati: 

1. Plata ramburs: se face in numerar la curier (firma noastra trimite coletele prin Fancourier Express) in momentul in care vi se livreaza coletul  la adresa pe care o doriti. In colet veti gasi factura produsului si certificatul de garantie. Plata se face curierului care emite chitanta plus valoarea transportului aferent livrarii (calculul transportului se face telefonic in functie de greutatea coletului cat si a locatiei clientului).

2. Plata in avans: se face la banca prin ordin de plata in contul firmei noastre. Coletul il veti primi la adresa aleasa de dumneavoastra prin intermediul unei firme de curierat rapid (Fancourier Express). In colet veti gasi factura produsului si certificatul de garantie.

Clientii nostri pot alege oricare din cele doua variante indiferent daca sunt persoane fizice sau juridice.

 

Preturile contin TVA. Fotografia afisata are caracter orientativ si poate contine accesorii ce nu sunt incluse in pachetul standard al produsului. Specificatiile tehnice sunt informative, in conformitate cu datele transmise de catre producatorii sau distribuitorii autorizati; ele pot fi modificate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala, aceleasi conditii se aplica si pretului produsului. Toate promotiile prezente pe www.utilajeprofi.ro  sunt valabile in limita stocului. Echipa utilajeprofi face toate eforturile pentru a elimina orice erori. Fiecare produs beneficiaza de garantia specifica data de catre producatorul sau distribuitorul autorizat in Romania. Toate marcile apartin detinatorilor legali.

Ne rezervam dreptul de ne alege clientii in functie de suma comandata , de problemele verbale, posibilele amenintari adresate echipei noastre, ne posibilitatea fraudei aduse firmei noastre.

RETURNAREA:

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000.

Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, in termen de 10 zile lucratoare de la primire fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. SC SEBAROM SERV SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri etc.

  • Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.
  • SC SEBAROM SERV SRL poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.
  • Costul transportului produselor de la SC SEBAROM SERV SRL catre client si de la client catre SC SEBAROM SERV SRL revine in responsabilitatea clientului.

Pentru orice detalii, neintelegeri va rugam sa ne contactati.